ΦΑΚΕΛΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-PORTFOLIO

ΦΑΚΕΛΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-PORTFOLIO:


ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΕΠΑΕ: (Ιστοσελίδα - Υποδείγματα)
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ:

1) ΦΥΛΛΟ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ: Συμπληρώνεται από τους γονείς στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Μας βοηθάει να δούμε τις προσδοκίες των γονέων για το Νηπιαγωγείο και μια πρώτη εικόνα για το κάθε παιδί.

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ:
 2) ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΝΗΠΙΟΥ 1: (συμπληρώνεται από τον εκπαιδευτικό) σε ώρα που θεωρεί κατάλληλη με κάθε παιδί ξεχωριστά. Διαγράφονται τα ενδιαφέροντα του νηπίου, τι τον ευχαριστεί ή τι τον δυσαρεστεί στο Νηπιαγωγείο κ.ά. και μπορεί να επαναληφθεί  και να συμπληρωθεί ανά τρίμηνο.(στο Φάκελο Αξιολόγησης Νηπίου)
3) ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΝΗΠΙΟΥ 2: (συμπληρώνεται από το νήπιο) δηλ το νήπιο ζωγραφίζει, γράφει λέξεις και ακολουθούν τα σχόλια του εκπαιδευτικού σε κάθε εργασία ή συγκριτικά ανά μήνα ή τρίμηνο.(στο Φάκελο Αξιολόγησης Νηπίου)


4) ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ-ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΟ: Συμπληρώνεται από τον εκπαιδευτικό στο τέλος κάθε τριμήνου(3) του σχολικού έτους. Ο εκπαιδευτικός συγκεντρωτικά και κριτικά καταγράφει τις εκτιμήσεις του μέσα από δραστηριότητες του νηπίου (διάφορες γνωστικές περιοχές), για τα θετικά πρώτα (+) και τις δυσκολίες μετά (-) που αντιμετωπίζει το κάθε νήπιο. Παράλληλα θέτει νέους στόχους και βοηθά μέσα από δραστηριότητες και το παιχνίδι, τα νήπια που αντιμετωπίζουν δυσκολίες. (ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ: Την περσινή χρονιά δεν έβαλα αυτές τις εκτιμήσεις μου που κατέγραψα, στον φάκελο αξιολόγησης νηπίου, που έδωσα στους γονείς).
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ:
5) ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ: Συμπληρώνεται από τα νήπια σε φύλλο εργασίας 3 φορές το χρόνο (ανά τρίμηνο). Στο μεγάλο πλαίσιο ζωγραφίζουν τον εαυτό τους (σώμα(1) και πρόσωπο(2)) - οικογένεια και στο μικρό γράφουν το όνομά τους με πεζά ή κεφαλαία γράμματα. Στη συνέχεια προσθέτω το επώνυμο και την ημερομηνία στις εργασίες τους. Έτι μπορούμε να 
συγκρίνουμε την εξέλιξη του ανθρώπινού τους σχεδίου, της γραφής και του ονόματός τους.

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:
6) CD ΚΑΙ DVD ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ: Φωτογραφίες και μικρά dvd στιγμών και δραστηριοτήτων στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
7) ΝΤΟΣΙΕ ΓΛΩΣΣΑΣ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ-ΓΕΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ: Δραστηριότητες και εργασίες που συγκριτικά διαφαίνεται η εξέλιξη του νηπίου γνωστικά και καλλιτεχνικά (στο μπλόκ ζωγραφικής τους)στη διάρκεια φοίτησής του. (ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ: Αυτή τη χρονιά έχουμε βάλει κεντρικό στόχο την ανάπτυξη συναισθημάτων σε όλα τα θέματα που συζητούνται στο σχολείο και κυρίως θέματα υγείας).




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου